Chcete rozjet podnikání, ale zatím tápete a nevíte jak firmu propagovat? Bez propagace nebude existovat žádná firma, protože o ní nikdo nebude vědět. Firma potřebuje zákazníky a klienty, kteří platí za dané služby a výrobky, to je princip podnikání. Žádný podnikatel nechce podnikat tak, že skončí v červených číslech. Jak firmu rozjet a udržet v černých číslech je otázka, kterou si klade každý kdo nad podnikáním uvažuje. Založit si firmu není ještě nic těžké, daleko těžší je firmu neztratit a nemít dluhy. Ale i to je riziko podnikání.
Internet je velký pomocník
Všimli jste si někdy, že i malí podnikatelé mají internetové stránky a spravují si stránky na sociálních sítích? Je to proto, že moc dobře ví, že v dnešní době lidé hledají skoro všechno online. Ať už hledají nějakou otevírací dobu nebo nějaké zboží, většina lidí dnes sedne k počítači a hledá přes vyhledávače. Ty optimalizují výsledky podle toho, jaká lidé hledají slova a jejich kombinace. Když budete hledat třeba nějaký ovocný sad v okolí, budou klíčová slova například ovoce, sad a ovocné sady. Připojit ke slovům můžete třeba dotaz na otevírací dobu, takže výsledné slovo bude “sad otevřeno”. Vyhledávače vyhledávají podle polohy, takže pokud máte povolené polohové služby, nemusíte ani psát město.
Aby se i vaše firma zobrazovala všem ostatním, je nutné si připravit klíčová slova, která se umístí na internet. Lidé potom kliknou na odkaz který vede na váš web a vám se tak zvýší dosah. Lidé o vás budou vědět víc. Audit SEO vám vždycky napoví, jak si aktuálně stojíte ve výsledcích vyhledávání, a díky tomu budete vědět zda máte například změnit klíčová slova.
Máte správná slova?
Velice důležité je mít dobře zvolená klíčová slova, která se pojí k vaší firmě. K tomu slouží klíčová slova – analýza, která vám podrobně popíše kvalitu a dosah slov, která jste si zvolili.